Könyves kérdezz-felelek

A Könyvmarketing csoportnál kérdeztek tőlem egyet s mást. Íme, hátha ti is kíváncsiak vagytok a válaszaimra:

 

Honnan jött az ötlet, hogy erről a témáról írj?

Igazából ez egy nagyon vicces sztori, mert korábban mesekönyveket írtam. Viszont hiába küldtem el őket a kiadóknak, vissza sem reagáltak rájuk. (Btw, azóta teszteltem őket, és imádják a gyerekek, így úgy néz ki, jövőre kihozom az első mesekönyvem, a második riportkönyvemmel együtt. :P) Na de a kérdésre visszatérve, stratégiát váltottam, és elkezdtem pályázatokat nézni. Gondoltam, ha bejutok egy kiadóhoz, akkor könnyebben fogom tudni eladni a mesekönyveim. A vicc az egészben az, hogy bár kaptam szerződést, végül mégis a magánkiadás mellett döntöttem, többek közt azért, hogy mindent a saját kezemben tudhassak.

Saját tapasztalataidon alapulnak a sztorik?

A Jobbra húzott történetek egyik sztorija igen, de nemcsak alapul, hanem szó szerint úgy történt minden, ahogy leírtam. Szóval a saját tapasztalatos részben a (most már) férjemmel közös történetünket meséltem el, méghozzá mindkettőnk szemszögéből. A többi fejezetben pedig interjúalanyok sztorijai vannak. Nem akartam, hogy csak magamról szóljon a könyv, elvégre annyi színes egyéniség és történet van. 🙂 Ráadásul nem hiszem, hogy jólesett volna a férjemnek, ha a korábbi kalandjaim lettek volna olvashatók a kötetemben.

Minden, amit leírsz, igaz?

Minden, az elsőtől az utolsó szóig. Még a sztorikat is úgy írtam meg, hogy azokból visszaköszönjön az interjúalanyok személyisége.

Volt olyan, amit kihagytál a könyvből? Ha igen, miért?

Igen, volt. Az egyik interjú után azt éreztem, hogy főleg vélemény volt a Tinderről, de nem a sztorijait mesélte el az illető, ezért ezt végül meg sem írtam. Emellett volt egy riportalanyom, aki végül megkért, hogy ne tegyem bele a sztoriját a könyvembe, mert kudarcnak éli meg. Mondanom sem kell, ő nem találta meg a szerelmet ezen a platformon, viszont annál több necces helyzetbe keveredett. Sajnáltam, hogy ki kellett hagynom, mert igazán érdekes volt.

Hogyan találod meg az olvasóidat?

Én a digitális platformokra esküszöm. A fő célcsoportom szerintem már simán vásárol online, sőt, azt hiszem ez a korcsoport kevésbé jár könyvesboltba. Arról nem is beszélve, hogy ha betenném a könyvemet a boltokba, akkor drágábban kéne árulnom, ezért nehezen hajlok rá. Ráadásul a kis control freak személyiségemnek sem kedvezne, hiszen ott sem én irányítanám a dolgokat. Amúgy annak ellenére, hogy a kötetem a Tinderes ismerkedéseket járja körül, bárki számára érdekes lehet, aki szereti a romantikus sztorikat vagy a párkapcsolati történeteket, hiszen ha lefejtjük róla az appot, lényegében mindegyik rész erről szól.

Hogyan találtál rá a Havervagyra, hogy szervezted le velük az előadást/ könyvbemutatót?

Inkább azt mondanám, hogy a Havervagy talált rám a könyvem kapcsán. Az egyik barátnőm ismeri a szervezőt, Kéri Csabit, és ő ajánlotta neki a könyvem, mondván, hogy ebből biztosan érdekes beszélgetés születne. (Így is lett. 😀 ) Csabi megkeresett, kérdezett pár dolgot, aztán nem sokkal később megtörtént a rendezvény.

Amúgy a Havervagyot a már említett barátnőm mutatta meg pár éve, szóval voltam is vele néhány ilyen rendezvényen. Például a Sziget nyitás előtti buliján és egy Klikkmentesen.

 

Kedvet kaptál a könyvemhez? A képre kattintva tudod megvásárolni:

Ani